Inhoudsgroepen in Google Analytics: inzicht door overzicht
Welke gedeelte van jouw website presteert het beste? Zijn dat de nieuwsberichten of toch de portfolio-items? Welke productcategorie krijgt eigenlijk...
Zodra je website in de lucht is begint het echte werk. Continu meten, evalueren en verbeteren is het geheime recept achter iedere succesvolle site. Hieronder een overzicht van berichten die jouw website naar het volgende niveau kunnen tillen.
Welke gedeelte van jouw website presteert het beste? Zijn dat de nieuwsberichten of toch de portfolio-items? Welke productcategorie krijgt eigenlijk...
Het gebruik van usability tests is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Er zijn vele soorten tests die gedaan kunnen worden,...
Wat kost adverteren op Facebook, LinkedIn of Instagram je eigenlijk? En wanneer weet je of jouw advertentie het goed doet,...
Het duurt natuurlijk nog wel even, maar voor je het weet zit je weer tussen de pepernoten, kerstkransjes, oliebollen en...
Google heeft onlangs de richtlijnen voor de vindbaarheid van plaatjes aangepast, zo berichtte Marketingfacts vorige week. Volgens de kenners bevatten...
Meer en meer bedrijven zijn in de ban van contentmarketing, het bedenken, creëren en distribueren van relevante content voor jouw...
Deze week verscheen het whitepaper "Meer conversie met A/B tests" geschreven door Robert van Eekhout, oprichter van Van Ons. In...
Onze smartphone wordt een steeds belangrijker apparaat dat we meer en meer gebruiken om het web te verkennen. Het percentage...
De gloednieuwe Adformatie schreef er vorige week al over. In een onderzoek van DVJ Insights geeft 55% van de ondervraagde...
Afgelopen maandag maakte Pinterest bekend dat er meer mogelijkheden komen voor retailers om te adverteren op het platform. De nieuwe...