Evaluatie en doorontwikkeling

Zodra je website in de lucht is begint het echte werk. Continu meten, evalueren en verbeteren is het geheime recept achter iedere succesvolle site. Hieronder een overzicht van berichten die jouw website naar het volgende niveau kunnen tillen.

Terug naar alle categorieën

Onze woorden en gedachten

Hoe effectief is jouw website? Vijf tools voor meer inzicht.

Evaluatie en doorontwikkeling
Wanneer je website live staat ga je aan de slag met het meten van het resultaat. De KPI’s uit de strategiefase worden in een vast ritme geëvalueerd. Maar, voor vrijwel elke site geldt: die is...

Je website koppelen aan een ERP of CRM systeem

Evaluatie en doorontwikkeling
Het integreren van jouw digitale kanalen zorgt voor meer Digitale Slagkracht. Het creëert een betere ervaring voor de klant en efficiëntere processen in de organisatie. Maar waar moet je op letten wanneer je allerlei systemen...

Wekelijkse doorontwikkeling aan je website, app of Mijn-omgeving. Hoe pak je dat aan?

Evaluatie en doorontwikkeling
Om echt alles uit de digitale transitie te halen, moet je meerdere digitale kanalen opzetten en goed met elkaar integreren. En die Digitale Slagkracht bereik je volgens ons alleen als je ook voldoende aandacht aan...

5 richtingen voor doorontwikkeling van je website, app, portal of platform.

Evaluatie en doorontwikkeling
Je hebt een prachtige strategie op papier staan voor je site. Er is een functioneel ontwerp gemaakt. Een visueel ontwerp. Alles is gebouwd en staat live. Laat de leads en groei maar komen! Maar… ben...

Pas jij de EAT principes van Google al toe op jouw site? Check deze 7 tips!

Digitale Strategie Evaluatie en doorontwikkeling
Hoe de bollebozen in Silicon Valley Google’s algoritmes precies samenstellen blijft altijd in nevelen gehuld. Toch weten we er best wat van af. Om het algoritme te updaten gebruikt Google machine learning. Daarbij leert een...

Interactie, clicks en likes: welk type post werkt het best?

Digitale Strategie Evaluatie en doorontwikkeling
Social media is voor veel marketeers een belangrijk onderdeel van hun digitale strategie, zo schreven we twee weken geleden al. Maar wat kun je dan het beste in zo’n post zetten en wanneer publiceer je...

De status van social media marketing

Digitale Strategie Evaluatie en doorontwikkeling
Het is tegenwoordig lastig om iemand te vinden die géén social media gebruikt. Onze telefoons zitten vol met sociale apps als Facebook, Instagram en Twitter. Sociale media worden natuurlijk al lange tijd ingezet om marketingdoelstellingen...

7 social media metrics die iedere adverteerder en contentmarketeer moet monitoren

Evaluatie en doorontwikkeling
Adverteren op social media is een belangrijk middel om meer traffic naar je website te leiden en uiteindelijk je conversie (hoe je die ook uitdrukt) te verhogen. Hoe weet je of jouw social media strategie...

Inhoudsgroepen in Google Analytics: inzicht door overzicht

Evaluatie en doorontwikkeling
Welke gedeelte van jouw website presteert het beste? Zijn dat de nieuwsberichten of toch de portfolio-items? Welke productcategorie krijgt eigenlijk de meeste views? En wat is het verschil in pageviews tussen pagina’s voor de zakelijke...

Hoeveel gebruikers heb je nodig voor een goede usability test?

Digitale Strategie Evaluatie en doorontwikkeling
Het gebruik van usability tests is de afgelopen jaren enorm toegenomen. Er zijn vele soorten tests die gedaan kunnen worden, allemaal gericht op het verbeteren van de gebruikerservaring of het verhogen van conversie. Maar hoeveel...
Offerte wizard