Online Marketing

Er is een hoop waar je aan moet denken als het gaat om Online Marketing. Google Analytics, Facebook Ads, LinkedIn, Keyword analyses, Google Ads en ga zo maar door. Niet voor niets dat je vaak experts nodig hebt om het hele speelveld te kunnen bespelen.

Online adverteren

De juiste doelgroep weten te raken is de kern van online advertising. Een aantal cruciale vragen om hier achter te komen. Wie is jouw doelgroep? Wie denk je dat het zijn? En wie wil je dat het zijn? Het komt vaak voor dat bedrijven een doelgroep voor ogen hebben die niet bij hun product past of gewoon de verkeerde is. Daar moeten we achter zien te komen. Een goede doelgroep analyse is dus belangrijk in de eerste fase van Online Marketing. Wij pakken dat onder andere aan met 2 onderzoeksvragen. Wie is jouw doelgroep? en Hoe gaan we die bereiken?

Google, LinkedIn, Facebook?

Niet elk platform is geschikt voor elke doelgroep. Na een grondige doelgroepanalyse bepalen onze marketing experts via welk platform we de doelgroep het beste kunnen bereiken. Zo houden we de kosten laag, en de conversieratio’s hoog.

Via advertenties brengen we de sterke punten van jouw bedrijf naar voren. We zetten hiermee de belangrijkste aspecten van jullie product of service in de etalage. Door middel van gerichte campagnes bereiken we de juiste doelgroep om zo uiteindelijk meer omzet te genereren voor jouw bedrijf.

Funnels en campagnes

Verder denken wij mee met de conversie funnel volgens het see, think, do, care model. In welke fase zit de gebruiker? Zit deze dicht tegen een conversie aan, of heeft deze misschien reeds geconverteerd? Het is essentieel om dit goed te monitoren en bij te houden, zodat je nooit een gebruiker benaderd met ads die daar geen behoefte meer aan heeft.

Naast het voorwerk bouwen wij ook campagnes, monitoren we en sturen bij waar nodig. Op basis van vooraf bepaalde realistische KPI’s stellen we een plan op met haalbare doelen. Onderweg kijken we waar we moeten sleutelen, en rapporteren dit periodiek in een helder overzicht. Een aantal kernwerkzaamheden die bij onze Online Marketing dienst horen:

  • SEA; Google Ads / Bing campagnes
  • Social Media; LinkedIn / Facebook / Insta
  • Keyword analyse
  • Remarketing strategie
  • Rapportage in Google Data Studio
  • Doelgroepen analyse

Wat je kan verwachten

Ons online marketing team staat voor je klaar om het hele proces voor jou uit handen te nemen. Op basis van data maken we grondige analyses van de doelgroep, de concurrent en wat jullie willen bereiken. We maken een plan, bepalen een budget en gaan aan de slag met het bouwen van campagnes. Deze monitoren we en rapporteren de resultaten op periodieke basis. We sturen bij waar nodig.

Voor het laten uitvoeren van online marketing werkzaamheden door ons kan je als bedrijf aan de volgende tarieven denken via onderstaande scenario’s:

Pakket #1

Als bedrijf heb je alleen behoefte aan iemand die meedenkt met de richting van de online marketing en strategisch advies geeft. Je ontvangt een grondige keyword analyse, een opzet voor nieuwe campagnes en een interactief dashboard waarin je alle data en prestaties zelf bij kan houden.

  • Looptijd: Eenmalig
  • Kosten: vanaf €4.000

Pakket #2

Je wilt een nieuwe strategie bepalen, maar ook via ons meteen doorpakken met het bouwen van extra campagnes voor socials of via SEA. We verzorgen bovendien een periodieke optimalisatie, rapportage en houden jouw online marketing kanalen in beheer. Tevens sturen we bij waar nodig.

  • Looptijd: Doorlopend
  • Kosten: vanaf €100 p/u

Online Marketing expert nodig? Neem contact op

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Nieuwsbrief
Over ons en ons werk
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Projecten voor klanten waar we trots op zijn

We zijn al eventjes bezig op het internet en alles er omheen. We hebben daarom al het een en ander gedaan. Hieronder een overzicht van een aantal cases, maar bekijk ze gerust allemaal.