WordCamp’s zijn dé officiële events waar WordPress-professionals bij elkaar komen. Afgelopen maart vond in Antwerpen de tweede WordCamp Antwerpen plaats. Van Ons’ oprichter Bas van der Lans was er Keynote spreker.
- Hoe maak je een website die wél serieus bijdraagt aan je sales?
- En hoe pak je dat het beste aan binnen WordPress?
In een presentatie bol van praktijkvoorbeelden presenteerde Van Ons’ oprichter Bas van der Lans de inhoud van het Handboek voor Digitale Slagkracht (geschreven met compagnon Robert van Eekhout). De presentatie is opgenomen in in zijn geheel hier te bekijken:
Digitale Slagkracht met WordPress: Van Visitekaartje naar Verkoopmachine
Of je nu aannemer of uitvaartondernemer bent, en of je nu mayonaise, rollators of kinderwagens produceert of auto’s, taarten, bh’s of EHBO-cursussen verkoopt; als je je website inzet als visitekaartje dan mis je de kansen van nu.
Oriëntatie voor bijna iedere aankoop – B2B én B2C – start digitaal. Ben je daar niet waardevol? Dan is de kans groot dat deze potentiële klant niet voor jou kiest.
Aan de hand van aansprekende voorbeelden neemt Bas je mee. Tijdens de workshop breng je je marketing en salesfunnel in kaart en je maakt een actieplan om van jouw lead of e-commerce website in 2018 een verkoopmachine te maken die serieus gaat bijdragen aan je leads, sales en omzet.
De Digitale Slagkracht Methode is de blauwprint voor meer omzet in het digitale tijdperk met WordPress, inclusief de tools en WP Plugins die je kan gebruiken om morgen aan de slag te gaan.
De keynote is erop gericht om met WordPress jouw bedrijf te doen groeien.
Klaar om jouw Digitale Slagkracht te versterken met WordPress?
Ons team van 20 WordPress-specialisten werkt aan de grootste en gaafste WordPress- en WooCommerce-projecten van Nederland. Ontdek hoe ruim 10 jaar ervaring met WordPress kan bijdragen aan jouw doelstellingen.
Laten we kennismaken en ontdekken hoe samenwerken kan resulteren in jouw gewenste groei!