Met Google Tag Manager kan je wanneer je maar wilt meet-tags maken en bijwerken voor je websites en mobiele apps. Zo blijven alle andere bedrijfsprocessen up-to-date!
Waarom Google Tag Manager gebruiken?
Google Tag Manager is gratis en eenvoudig, zodat je meer tijd en geld aan marketingcampagnes kan besteden. Je beheert je tags en configureert mobiele apps zelf in een gebruiksvriendelijke web-interface, zodat de IT-afdeling niet langer code hoeft te schrijven of herschrijven. De data stroomt gewoon je Google Analytics binnen dus dat is heel handig!
IT-vriendelijk
We hebben Google Tag Manager ingeregeld voor marketeers, maar ook webmasters en IT’ers zullen dit een prettig product vinden, dankzij functies zoals gebruikersrechten, geautomatiseerde foutcontrole en de fout opsporingsconsole.
Gereed voor mobiel
Google Tag Manager werkt naadloos op verschillende apparaten en kan zowel voor mobiele websites als voor mobiele apps worden gebruikt. Je kan zelfs app-tracking opnieuw configureren nadat een gebruiker de app heeft gedownload, zodat je niet steeds nieuwe releases hoeft uit te brengen.
Foutenvrij
Dankzij onze foutopsporingsconsole en voorbeeldmodus kan je nieuwe tags gemakkelijk controleren voordat je ze publiceert.
Marketeers kunnen zelf controleren of tags worden geactiveerd, zodat webmasters deze tijd aan andere taken kunnen besteden.
Een goede combinatie
Google Tag Manager is goed te combineren met tags van andere leveranciers, bijvoorbeeld via ingebouwde sjablonen. Zo kan je de tools gebruiken die het handigst zijn voor jouw bedrijf.
Handig voor bureaus
Dankzij de ondersteuning voor meerdere accounts en gebruikersrechten kunnen bureaus gemakkelijk tags beheren en kunnen klanten de wijzigingen snel bekijken.
Flexibele tagactivering
Het is belangrijk dat de ingestelde tags de juiste informatie verzamelen op het juiste moment.
Daarom kan je met Google Tag Manager aangepaste regels en macro’s maken of auto-gebeurtenissen bijhouden gebruiken om gebruikersacties te volgen op het gewenste detail-niveau.