Van Ons was uitgenodigd de Case-study van Proefdiervrij.nl te presenteren op WordPress Meetup Rotterdam. In de afgeladen zaal van Redkiwi presenteerde Bas van der Lans de Proefdiervrij Case. Focus op het proces: van Inspiratie tot Maken, van Leren tot Verbeteren. Key-take outs hebben we in een paar slides op een rijtje gezet.
https://www.slideshare.net/basvanderlans/van-ons-wordpress-case-proefdiervrijnl
Vijf Key Take-outs van de Case-study Proefdiervrij:
- Start een samenwerking klein!
- Onderzoek: wat zijn de reasons-to-buy van jouw klant?
- Denk altijd aan hoe jouw klant meer kan verdienen (in plaats van hoe je er zelf meer aan kan verdienen)!
- Donatie-website is gewoon keiharde e-Commerce!
- Leuk en leerzaam om alle oude websites te bekijken. archive.org.
https://twitter.com/BOEmedia/status/909855342846148608
Tool in Inspiratie-fase: Archive.org
Het archief van praktisch het gehele internet – zoals getoond in de presentatie – vind je hier: http://web.archive.org/
Verklaring proberen te zoeken voor A/B-test waarbij versie 1 750% (!) beter converteert "Assumption is the mother of all fuck-ups" @delans
— Rosanne – BuroStaal (@BuroStaal) September 18, 2017
Handboek voor Digitale Slagkracht
Komt uit op 21 november tijdens de Week van de Ondernemer in Amsterdam.
- Een voorproefje download je HIER.
- Meer informatie over het Handboek voor Digitale Slagkracht
Vragen over de Case-study Proefdiervrij?
Over WordPress voor donaties, WordPress e-commerce, WooCommerce of op zoek naar een WordPress Agency die meedenkt?
Voel je vrij contact op te nemen!