Van Ons was uitgenodigd de Case-study van Proefdiervrij.nl te presenteren op WordPress Meetup Rotterdam. In de afgeladen zaal van Redkiwi presenteerde Bas van der Lans de Proefdiervrij Case. Focus op het proces: van Inspiratie tot Maken, van Leren tot Verbeteren. Key-take outs hebben we in een paar slides op een rijtje gezet. 

Van Ons WordPress Case Proefdiervrij.nl from Bas van der Lans

Vijf Key Take-outs van de Case-study Proefdiervrij:

  1. Start een samenwerking klein!
  2. Onderzoek: wat zijn de reasons-to-buy van jouw klant?
  3. Denk altijd aan hoe jouw klant meer kan verdienen (in plaats van hoe je er zelf meer aan kan verdienen)!
  4. Donatie-website is gewoon keiharde e-Commerce!
  5. Leuk en leerzaam om alle oude websites te bekijken. archive.org.

Tool in Inspiratie-fase: Archive.org

Het archief van praktisch het gehele internet – zoals getoond in de presentatie – vind je hier: http://web.archive.org/

Handboek voor Digitale Slagkracht

Komt uit op 21 november tijdens de Week van de Ondernemer in Amsterdam.

  • Een voorproefje download je HIER.
  • Meer informatie over het Handboek voor Digitale Slagkracht

Vragen over de Case-study Proefdiervrij?

Over WordPress voor donaties, WordPress e-commerce, WooCommerce of WordPress voor non-profits?

Voel je vrij contact op te nemen!