Van Ons was uitgenodigd de Case-study van Proefdiervrij.nl te presenteren op WordPress Meetup Utrecht. In een afgeladen zaal presenteerde Bas van der Lans de Proefdiervrij Case. Focus op het proces: van Inspiratie tot Maken, van Leren tot Verbeteren. Key-take outs hebben we in een paar slides op een rijtje gezet.
Vijf Key Take-outs van de Case-study Proefdiervrij:
- Start een samenwerking klein!
- Onderzoek: wat zijn de reasons-to-buy van jouw klant?
- Denk altijd aan hoe jouw klant meer kan verdienen (in plaats van hoe je er zelf meer aan kan verdienen)!
- Donatie-website is gewoon keiharde e-Commerce!
- Leuk en leerzaam om alle oude websites te bekijken. archive.org.
De presentatie van @delans over de case Proefdiervrij.nl gaat beginnen! @wpm030 pic.twitter.com/Edpj0Y0pu6
— Manuela van Prooijen (@ManuelaWeblish) March 28, 2017
Vragen over de Case-study Proefdiervrij?
Over WordPress voor donaties, WordPress e-commerce, WordPress voor non-profits of een WordPress partner nodig die meedenkt?
Voel je vrij contact op te nemen!