Een werken-bij site maakt het mogelijk om kandidaten te bereiken en van de juiste informatie te voorzien, zonder je bezoekers in de weg te zitten.

Tegenwoordig is het logisch om elke (landings)pagina te optimaliseren voor één doelgroep. Een groep bezoekers die één probleem of doel hebben, die moeten snel bij de juiste informatie kunnen om de voor hun juiste beslissing te nemen. Daarom heeft idealiter elke pagina een call to action: we willen dat de bezoeker de telefoon oppakt of haar gegevens achterlaat. Vacatures kunnen dan afleiden. Wat heeft de ‘normale’ bezoeker daar immers mee te maken?

Met een aparte werken-bij site scheidt je de bezoekersstromen en kun je optimaliseren en adverteren voor dat specifieke doel. Met vacatures wil je gevonden worden en een positieve indruk achterlaten bij de kandidaat. Het sollicitatieproces moet er prettig uitzien in de eigen huisstijl en zo soepel mogelijk verlopen. Bovendien moet de sollicitatie eenvoudig afgehandeld kunnen worden door de HR-afdeling.

Voordelen van een werken-bij site:

  • Eenvoudig beheer van vacatures en kandidaten
  • AVG/GDPR proof, alleen noodzakelijke persoonsgegevens worden tijdelijk opgeslagen
  • Goede vindbaarheid van vacatures in zoekmachines

Voorbeelden

Eerder realiseerden we werken-bij sites voor onder andere:

Integraties

Misschien maak je al gebruik van een bestaand vacaturesysteem. Koppelen met een aparte werken-bij site kan dan alsnog interessant zijn: de vacatures staan gelijk op de site dus dat vergt geen extra werk en de site zelf kan toch de juiste uitstraling hebben, in jullie huisstijl.

We integreren onder andere met:

  • Lever.co
  • Homerun.co
  • Indeed
  • Workday
  • Bullhorn