Bloemen en planten. We kopen ze allemaal wel eens, maar lang niet vaak genoeg. Royal FloraHolland kwam bij Vandejong om daar verandering in te brengen. Op zoek naar innovatie, en naar een vernieuwende aanpak om het publiek anders naar bloemen en planten te laten kijken. Niet als pure decoratie, maar als tools die in alle facetten van ons leven ingezet kunnen worden. De afgelopen maanden werkte Vandejong intensief samen met het Royal FloraHolland innovatieteam om een bijzonder programma samen te stellen op basis van deze nieuwe strategie.
In opdracht van – en in samenwerking met – Vandejong ontwikkelde Van Ons deze website. Op gebied van ontwerp en front-end het nieuwe kopstuk van het portfolio.
Zowel Royal FloraHolland, Vandejong als Van Ons zijn ongelooflijk trots op het resultaat:
- Een gebruiksvriendelijke website met CMS waarin werkelijk ALLES aanpasbaar is.
- Een rijke variatie aan speelse elementen in ontwerp en interactie: animaties, scroll, fades, alles.
- Een krachtige eigen huisstijl en toch een platform waarop partners en projecten perfect podium pakken.
Let it Grow in de pers
Lancering van de site is uitgebreid onder de aandacht gekomen van de pers!
- Vice’ i-D: “Het nieuwe luxe: bloemen en planten”
- Dutch Cowboys: “Incubator gericht op bloemen en planten van start in Nederland”
- TGTHR.: “Let it Grow start open innovation call voor groene, innovatieve concepten”
- EU Start-ups: “Let it Grow: World’s first incubator for flowers and plants innovations just launched in the Netherlands”
- Flora Culture: “Amsterdam to become the world’s biggest horticultural startup hub?”
Van Ons feliciteert Royal FloraHolland en Vandejong met dit schoolvoorbeeld van innovatieve content marketing!