In rubriek ‘Zakendoen met’ op BNR werd vanmorgen aandacht besteed aan het ‘Handboek voor Digitale Slagkracht’, geschreven door Bas van der Lans en Robert van Eekhout. 

Floris Venneman – ondernemer en mede-eigenaar van Bureau Vijftig is lid van BNR’s ondernemerspanel en noemde het boek diverse malen.

“Heel veel ondernemers laten onbewust kansen links liggen. Daarmee breng je je toekomst in gevaar!” – Floris Venneman

“Vaak zegt een ondernemer: ‘Ik doe er niks mee, want ik weet er niks van.’ Onbekend maakt onbemind, ik denk dat heel veel ondernemers bewust onbekwaam zijn. Het Handboek voor Digitale Slagkracht maakt lezers bewust bekwaam.” – Floris Venneman

Luister hier het fragment terug (vanaf minuut 3):

Het Handboek voor Digitale Slagkracht is later dit jaar verkrijgbaar.

Hier lees je alles over de inhoud van het boek.