Met WooCommerce Enhanced Ecommerce track je het gedrag van jouw bezoeker met als uitgangspunten niet pageviews maar producten. Volg elke interactie van product-impressie tot thank you page. Van Ons implementeert WooCommerce Enhanced Ecommerce en traint jou graag in het gebruik!
Wat als je niet alleen bezoekers, bezoeken en bezochte pagina’s kan meten, maar écht vanuit een product. Hoe vaak is product X in een overzicht getoond, als gerelateerd artikel weergegeven en in winkelmandjes terechtgekomen. Product-gecentreerd meten in plaats van pagina-gecentreerd.
Voor verschillende klanten is Enhanced Ecommerce tot in het kleinste detail doorgevoerd. Zelfs eventuele refunds worden bijgehouden om het beeld in Google Analytics 100% correct te maken. Dát noemen wij meten.
Features
- Ondersteunt vier rapporten in Enhanced e-Commerce
- Shopping Behaviour Report
- Checkout Behaviour Report
- Product Performance Report
- Sales Performance Report
- Ondersteunt Guest checkout
- Ondersteunt Display Advertising
- Meet Product Impressions, Add to Cart & Product Clicks events op categorie pagina’s
- Meet Product Impressions, Add to Cart & Product Clicks events op product pagina’s
- Meet Product Impressions, Add to Cart & Product Clicks events op featured Product Section op Homepages
- Captures Product Impressions, Add to Cart & Product Clicks events op Recent Product Section op Homepages
- Captures Product Impressions, Add to Cart & Product Clicks events on Related Product Section op Productpages
- Past zich aan aan verschillende currencies.
Serieus meten in jouw WooCommerce shop? Ga aan de slag met WooCommerce Enhanced Ecommerce in Google Analytics. Neem contact op en start met écht meten!