Meer Digitale Slagkracht met een Mijn Omgeving of Portal

Wat zoekt mijn klant precies in mijn webshop? Welke devices gebruikt mijn klant in zijn customer journey en welke touchpoints raakt hij aan? Hoe kan ik meer tailor made functionaliteit aanbieden waar mijn klant écht wat aan heeft? Kortom, hoe haal ik meer uit mijn website? Hoe behaal ik meer Digitale Slagkracht?

Ons antwoord: bouw een mijn omgeving of portal en integreer die in je website. Zo maak je je eigen processen efficiënter en bespaar je tijd, terwijl jouw klant dienstverlening op maat aangeboden krijgt.

Wat zijn Mijn Omgevingen en Portals?

Een Mijn Omgeving of een Portal is een los digitaal kanaal dat naast je website bestaat, maar hier wel volledig mee integreert. In een Mijn Omgeving is vaak functionaliteit of informatie beschikbaar die niet toegankelijk is op de reguliere website. Het is een exclusief kanaal waar de gebruiker een account voor moet hebben om erbij te kunnen.

Je kunt in een Mijn Omgeving dus allerlei extra functionaliteit of informatie aanbieden aan je gebruikers. Denk aan inschrijfmogelijkheden voor events, het aanvragen van een gepersonaliseerde offerte, het opvragen van persoonlijke informatie, het bekijken van de eigen bestelhistorie of het plaatsen van een order voor een exclusief product.

Het mes snijdt aan twee kanten. Een Mijn Omgeving creëert meer waarde voor de bezoeker en geeft de organisatie meer data en insights.

De voordelen van een Portal of Mijn Omgeving

Met een Mijn Omgeving of Portal krijgt de gebruiker dus meer functionaliteit en waarde. Maar wat zijn de opbrengsten voor de organisatie?

  • – Meer klantdata. Door het aanmaken van een profiel krijg je een gedetailleerd beeld van je bezoekers en klanten.
  • – Inzicht in gedrag over apparaten heen. Omdat klanten moeten inloggen in het portal kun je het klantgedrag op verschillende devices beter inzichtelijk maken.
  • – Hogere conversies. In een Mijn Omgeving kun je jouw aanbod volledig personaliseren. Dat levert hogere conversies en omzetten op.

Een succesvol offerteportal voor Dexxi

Dexxi is de innovatieve online oplossing van vermogensbeheerder Indexus. Met lagere instaptarieven maakt Dexxi van iedereen een belegger. Potentiële klanten kunnen online een profiel aanmaken en daar direct een risicoprofiel invullen én een gepersonaliseerde offerte opvragen voor de diensten van Dexxi. Ook financiële tussenpersonen kunnen in het portal terecht om daar voor hun klanten offertes op te maken.

Stichting Fresh heeft betere aansluiting met leden via de Mijn Omgeving

Stichting Fresh verbindt studenten en het bedrijfsleven in de vastgoedsector. Ze verzorgen events, bijeenkomsten en presentaties over uiteenlopende onderwerpen. Via de Mijn Omgeving kunnen bedrijven en studenten inloggen om events te organiseren of zich daarvoor aan te melden. Ook is het mogelijk om te reageren op bijvoorbeeld vacatures. Zo krijgt Fresh veel klantinformatie over voorkeuren voor banen en interessegebieden van de leden.

Van Ons bouwt al jaren de meest geavanceerde en uitgebreide Mijn Omgevingen

Heb jij ook behoefte aan een nieuw digitaal kanaal waarmee je meer klantdata verzamelt, een rijkere gebruikerservaring neerzet je gepersonaliseerde producten en diensten kunt aanbieden? Neem dan contact met ons op.

Tot en met 6 april kun je een virtuele afspraak met ons maken voor een uur lang consult en brainstorm en werken we gratis een eerste wireframe van een Mijn Omgeving of Portal voor je uit!

Boek je afspraak voor gratis brainstorm en eerste wireframe

Tot en met 6 april kun je gratis een virtuele brainstorm bij ons boeken en werken we gratis een eerste wireframe van jouw Mijn Omgeving of Portal uit. Laat je gegevens achter en we plannen wat in!